Skargi i wnioski
Wójt, Zastępca wójta, Sekretarz oraz Kierownicy referatów przyjmują w sprawach skarg i wniosków w miarę możliwości każdego dnia w następujących godzinach:
Poniedziałek 7.30 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 16.00
Piątek 7.30 - 14.00
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
O tym, czy pismo jest skargą lub wnioskiem, decyduje treść pisma, a nie jego forma zewnętrzna.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego/wnioskodawcy.
Skargi i wnioski, które nie zawierają ww. danych pozostawia się bez rozpoznania.
Wójt rozpatruje skargi i wnioski na działalność merytoryczną komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych, jak również w sprawach pracowniczych, a także innych dotyczących działalności Urzędu, za wyjątkiem spraw należących do kompetencji innych organów.
Rejestr skarg i wniosków oraz petycji jest prowadzony w Referacie Organizacyjnym i Spraw Społecznych.
Dane | Przenieś | Opcje | Tytuł | Data utworzenia | Znak dokumentu | Wprowadzający | Wytwarzający | Wydział |
---|